fredag 1. oktober 2010

Før kampen Øya-NTNUI

Vi kan stille med vårt beste mannskap så langt i sesongen, men trener teamet håper fortsatt på at et par spillere blir spilleklare, og at Aksel og Erik skal legge fotballskoa på hylla.

Øya er i følge vår eminente speider blitt svekket siden i fjor, men vi kan uansett ikke ta lett på oppgaven.

De tapte bare med et mål mot Nidaros, og med mange unggutter på laget vil de nok imponere til tider i årets sesong, slik som de gjorde i fjor.

Det blir viktig at vi ikke havner bakpå fra start, slik vi har en evig tendens til.

Odds:

H: 3.5

U: 6.25

B: 1.40

Finner du her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar