Endelig en lørdagskamp som er på et perfekt tidspunkt for festglade studenter.
Vi har hatt en uke med litt labert oppmøte, men trenerteamet klarte å skrape sammen 13 utespillere. Der Tor fra 2. laget får sin andre kamp for oss i år, han spilte også forrige kamp mot Ugla der vi vant.
Vi mangler storscorer John som har reist nordover, dommereksperten Magnus, Thorsan som har gått inn i dyp høstdepresjon og Anders Ø som sliter med å få tid til alt.
Den positive siden så er Hans Magnus klar til sin debut i denne kampen, og trenerteamet håper han kan fylle skoene etter Eivind utover sesongen.
Ugla var overlegende mot Bakklandet i midtuke kampen i følge rapportene, de ledet 5-0 etter første periode. Vi får starte like bra som sist kamp, så vi ikke blir liggende etter å jage. Det er bare å gi 100% fra start til mål, så skal dette bli 2 etterlengta poeng. Får vi kule og beina til å gå, skal ikke de ”nesten pensjonerte Uglene” ha noe å stille opp med.
Vi har hatt taket på Ugla i det siste, og vant sist kamp 7-4, der Frøysaker var kampens store spiller. Håper dette gjentar seg!
Odds:
H: 1.70
U: 5.50
B: 2.55
Det virker som Tor S. Jenssen er synonymt med suksess på NTNUI. Det er vel liten tvil om at om han blir fast inventar på NTNUI 1. vil NTNUI trone på toppen av 1 divisjon i nok ett år.
SvarSlett