fredag 8. oktober 2010

Prematch Ntnui-Bakklandet

Ny kamp nye spillere. Vi har litt forfall foran denne kampen dessverre, John er ute og finner olje, Olsen er på guttetur? (fri og frank) Anders Ø og Rikard har ingen sett sist uke og Joakim har dratt til Syden.

Mens vår siste signering Hans Magnus, dessverre ikke blir spilleklar, men en gledelig nyhet er at Erik igjen har funnet fram innebandyklubben, vi forventer store ting av han framover. Håper Aksel kommer snart også!

Vi møter midt-Norges svar på Real Madrid, de har vært ivrige på overgangsmarkedet i sommer og handlet inn stort. Vi møtte de i Dragvoll cup og vant greit 3-0 der, men vi møter garantert et mye bedre lag i morgen.

Spiller vi opp mot vår beste blir dette en veldig spennende kamp og nye 2 poeng, men vi må være skjerpet fra første sekund.

Vi er knepne underdoggs på oddsen, så la oss bevise oddsselskapet at de ikke har peiling.

H: 2.2

X: 5.5

B: 1.9


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar