fredag 24. september 2010

Sesongens første kamp kom for tidlig!

Første seriekamp kom rasket på oss på alle måter. Tidlig dato og en tidlig søndagsmorgen.

Vi hadde tre debutanter klare til kampen, Jonas, Håkon og Nicolay.

Etter en dårlig oppvarming, så går det slik det må gå. VI får en i trynet før Ørjan har rukket å tørke søvnen ut av høyre øyet. Nidaros putter ett til før vi våkner. Vi putter to mål på sikkelig ”drillo” vis, før vi igjen sovner og lar Nidaros putte to til. 4-2 til Nidaros.

Andre omgang blir også preget av stygt spill og lavt tempo. Dette går på motivasjonen løs hos en del spillere på laget, men vi holder Nidaros til 2-2 i denne perioden.

Siste periode starter elendig og vi ligger vel 3 mål under når det står 5 min igjen på klokka. Vi tar timeout og går ned på 5 spillere. Dette gir resultater, vi putter kjapt 2 mål, og merker at Nidaros er slitne (sikkert tidlig for dem også). 2 min igjen på klokka og vi tar ut Jonas i målet, dette resulterer heldigvis i en scoring 7-7. Helt på tampen har vi et par muligheter til å avgjøre, men kampen ender 7-7, som vi skal være fornøyd med.

Kort oppsummering:

+++ Vi kommer tilbake gang på gang

++ Holder nullen i undertall

+ Scorer 6-5


--- Stygt spill

-- Lavt Tempo

- Ingen av debutantene puttet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar