I helgen gikk Dragvoll-cup av stabelen, og etter mange uker med intens barmarkstrening, uttallige treningsleire og enorme mengder EPO så vant vi, NTNUI Herrer 1, hele greia! En ting er å vinne, men kun et innsluppet mål i løpet av hele turnering, det skal vi være stolte av!
Kort oppsummert: Den nye målvakten, Jonas, klarte ilddåpen med bravur. John er nødt til å ha bli toppscorer for han bøtta inn mål i hver eneste kamp. Magnus gjorde seg mer synlig som dommer enn som spiller, og Lasse var helgens mest ufine med sitatet: "That bitch is dead!"
Minner om spillermøte førstkommende mandag, og kanskje ingen trening i morgen i og med at det er rave, men med teltplass til 600 syreglade, og 2000 attending, må vi kanskje revurdere dette...
tirsdag 14. september 2010
Årets første pokal
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
flott oppsummert cup eventyr :O) #4
SvarSlettTrodde det var Sødal som kom med sitatet jeg, men mulig jeg har feil her....
Grattis gutta! Bra jobba ;)
SvarSlett