Endelig nærmer det seg sesongstart. Utrolig tidlig til å være her oppe i Trondheim, men vi skal klare å få troppene samlet innen den tid.
Vi har mistet ett par spillere i løpet av sommervinduet, men også fått en hau med forsterkninger.
La oss bare håpe overganger og alt blir klart i tide.
Til helgen er det Dragvoll Cup. Oppsette finnes her under Dragvoll Cup. Vi har første kamp kl 17.30 mot Freidig.
Troppen blir presentert når alt er klart.
Må takke Mads, Eiliv og Preben for innsatsen sist sesong, og ønske de lykke til i respektive klubber.
mandag 6. september 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar