onsdag 24. februar 2010

Vurdering av laga i SL

Vurdering av lagene som er med i SL.

BSI:
Spiller 2. Div vestlandet, hvilken plass de er på klarte jeg ikke å finne ut. Har en spiller som gjør alle poengene Tore Sandbakk.

OSI:
Spiller 4. Div østlandet og ligger på 6. Plass.

Elverum:
Fant ingenting om de, spiller sikkert bedrift.

SHL-UIS:
Spille ri 2. Div vestlandet Rogaland, ligger på 7.plass

UMB:
Fant ingenting, bedrift?

TSI:
2. plass i 1. Div Nord-Norge, skal sies at første laget har kamp denne helga, så hva de stiller med vet jeg ikke. Magne Aker og Lars E Pedersen gjør poengene.

NHH1:
Spiller 2. Div vestlandet, samme som BSI, ingen peiling om hvor gode de er.

Rena:
Bedrift?

TSI er vel den sterkeste utfordrer på papiret, men både vårt eget andre lag, NHH og BSI kan gi oss bra motstand i 20min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar