Vurdering av lagene som er med i SL.
BSI:
Spiller 2. Div vestlandet, hvilken plass de er på klarte jeg ikke å finne ut. Har en spiller som gjør alle poengene Tore Sandbakk.
OSI:
Spiller 4. Div østlandet og ligger på 6. Plass.
Elverum:
Fant ingenting om de, spiller sikkert bedrift.
SHL-UIS:
Spille ri 2. Div vestlandet Rogaland, ligger på 7.plass
UMB:
Fant ingenting, bedrift?
TSI:
2. plass i 1. Div Nord-Norge, skal sies at første laget har kamp denne helga, så hva de stiller med vet jeg ikke. Magne Aker og Lars E Pedersen gjør poengene.
NHH1:
Spiller 2. Div vestlandet, samme som BSI, ingen peiling om hvor gode de er.
Rena:
Bedrift?
TSI er vel den sterkeste utfordrer på papiret, men både vårt eget andre lag, NHH og BSI kan gi oss bra motstand i 20min.
onsdag 24. februar 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar