Olsen og Øystein har byttet ut kølle med ski og er derfor ikke i startoppstillingen, heldigvis er Andreas og Anders tilgjengelig, så vi er en mann ekstra. I sekretariatet har vi fornemt besøk, av brødrene Richvoldsen. Tusen takk for hjelpen.
Vi gjør ikke noen spesielle endringer fra de forrige kampene og skal ligge lavt og kompakt mot et sterkt Nidaros-mannskap.
1. Omgang
Det er tidlig søndag og dette ser man lett på tempoet på banen, vi er ikke i nærheten av å løpe for hverandre og vi får fort et mål i mot. Etter 7.21 får vi en to minutter, fire mot fem er vi som vanlig sterke og holder nullen, mye takket været Daniel.
11.36 Frøysaker har bestemt seg for at lompemål skal det bli i denne kampen også, pasning inn foran mål som en Nidaros back styrer inn, 1-1.
16.04 og Erik lærer Frøysaker hvordan man skal skyte hardt og presist. Fint i nærmeste vinkel assistert av Eivind som enda ikke har spydd.
Vi er trege og jobber for lite i denne perioden, men vi har allikevel grei kontroll på kampen.
2. Omgang
Spill ballen langt opp på John var taktikke. 0.19 og treneren er stolt, Magnus slår en lang ball og John presser ballen inn, 3-1.
Dessverre drar vi ikke fra, vi lar 10’ern på Nidaros få skyte igjen og det står 3-2. 6.18 Eivind bryter et pass og plasserer enkelt skuddet i mål, 4-2.
11.39 Frøysaker putter sin første for dagen, assistert av Andreas, 5-2. Lompe
Før pause lar vi igjen tieren skyte og vi går til pause med 5-3.
Vi har grei kontroll uten og gjøre det store for å underholde publikum (sekretariatet).
3. Omgang
Ørjan tar et bytt på senter for Eivind(spyr?) og utnytter sjansen ved å sette 6-3, assistert av Erik. Mads har rettet kølla si et par hakk og etter 5.16 får han ballen under tverrliggeren, assistert av Andreas, 7-3
Herfra og ut er det bare spørsmål om hvor mange vi skal putte tror de fleste, dessverre er det den dagen da lite vil inn. Andreas sin lille halvsjanse må nevnes, pluss at Eivind hadde vel så mange at det var ikke rart gutten spydde.
Vi får et overtall der vi produserer en rekke store sjanser, den største smeller Aksle i krysstanga og ut.
Tieren på Nidaros putter enda et mål (4), før Mads scorer sitt mål nummer to for dagen, assistert av Frøysaker.
Siste mål blir trillet inn av Frøysaker, etter en herlig skuddfinte.
Grei gjennomkjøring, vi gir det vi trenger og får med oss 2 poeng og ingen skader. Neste uke er det Ugla og Studentlekene, seiersrekken skal ikke brytes før elitekvaliken.
+++ 2 poeng på en dårlig dag
++ Overtall, mye muligheter
--- Inneffektive
-- Jobber for lite
onsdag 17. februar 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar