Denne kampen starter vi med 2 rekker og tre reserver på benken. Dette for å få litt fart fra starten av kampen,siden vi har hatt store problemer med det i det siste.
Ørjan og Thorsan er borte, ellers er vi fulltallig.
Kampen får litt rar start siden vantet er en meter (vant lengde) for smal, i tillegg er det ingen strikk på dette vantet. Hvordan dommerne kan mene at dette er forsvarlig er meg uforstått. Det viser seg bare etter 3 min at de har feil.
1. 1. Omgang
Vi har bestemt oss for å ikke være med på Øya sitt kontringspill , så vi legger oss bakpå og forsvaret sitter i denne perioden. Øya har kun 2 skudd på mål i løpet av hele perioden, ett av de er et straffeslag. Etter 5 min åpner Olsen scoringsballet i overtal. Vi får mål av henholdsvis Magnus og Frøysaker før Øya får sitt første skudd på Daniel, da har det godt 10.28. Slik skal det være. Erik scorer før Øya får et riktig idømt straffe 2 min før slutt. Skuddet går i stolpen og ut. Vi putter 30 sekunder før slutt ved Eivind og går til pause med en komfortabel ledelse på 5-0.
Beste perioden jeg har sett av oss så langt i sesongen.
2. 2. Omgang
Vi fortsetter som i første omgang og kampen blir fort avgjort etter mål av Eivind, Anders og John. Frøysaker scorer sitt mål nummer to i denne perioden. Lenge siden sist? Etter ca ti min av denne perioden skjer det som må skje når fasilitetene er så dårlige som de er. Erik får en dytt ved vantet og får et stygt kutt i låret, og han er heldig som kommer så greit fra det. Hvordan dommerne kan mene at banen var sikker undrer jeg meg ennå over.
Vi synker litt i tempo etter denne hendelsen og Øya får puttet to mål, et av de på straffe. Vi får ikke til noe spill og blir litt for glade i å være med på Øya sitt kontringspill.
3. 3. Omgang
Øya putter to mål og vi putter fire ved Eivind (hattrick), Anders, Andreas og John(hattrick). Vår dårligste periode i dag, kanskje har vi snudd litt på trenden at vi spiller best i første. Denne perioden er litt som slutten av andre periode, vi skal hele tiden framover å putte kasser.
Vi har full innsats og spiller vi som vi gjorde i første omgang resten av sesongen blir det mange artige stunder framover.
+++ 1. Omgang
++ Innsats
+ Lite kjefting på dommere
--- Vantet
-- Erik skadet
- Dommerne
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar