Kjapp oppsumering.
Osi var først ute, vi er litt slitene etter tapet mot Ugla i går, men vinner greit 3-0.
Osi hadde en meget bra keeper.
Mål: Eivind, Lasse, ?
Neste kamp ut av UMB, vi vinner igjen 3-0 etter en litt jevnere kamp.
Mål: Eirik, Ørjan, ?
Siste kamp for kvelden var BSI som på papiret skulle være vår hardeste motstander. Vi kjører over og vinner greit 4-1. At vi slipper inn et mål er flaut.
Mål: 2x Erik, Eivind, Eiliv
trenger litt innputt på målscorere.
torsdag 25. februar 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar