torsdag 25. februar 2010

SL første dag

Kjapp oppsumering.

Osi var først ute, vi er litt slitene etter tapet mot Ugla i går, men vinner greit 3-0.
Osi hadde en meget bra keeper.

Mål: Eivind, Lasse, ?

Neste kamp ut av UMB, vi vinner igjen 3-0 etter en litt jevnere kamp.

Mål: Eirik, Ørjan, ?

Siste kamp for kvelden var BSI som på papiret skulle være vår hardeste motstander. Vi kjører over og vinner greit 4-1. At vi slipper inn et mål er flaut.

Mål: 2x Erik, Eivind, Eiliv

trenger litt innputt på målscorere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar