torsdag 14. januar 2010

Var det noen gang spennende?

Vi starter fantastisk dårlig i denne kampen, det virket som ingen hadde nervene under kontroll. Mas og stress preget den første omgangen.

Heldigvis åpner John målkontoen etter bare få minutter spill (første bytt?), dessverre reduserer andrelaget rett etterpå.  Vi får ett mål til før pause av Svanekil,  andrelaget putter 2.

Så straffer, Daniel har stengene på sin side, slik en god keeper har. De putter på 1 av 3.

 Andreperiode er av en helt annen karakter, vi hever oss betraktelig og bombardere andrelaget. De har to tre farlige kontringer, men ellers er det vi som står for sjansene. Heldigvis får vi tellende resultat helt på slutten av perioden av Eivind.

Nye straffer, Daniel redder en og vi er 3 bak før de siste 20 min.

Tredjeperiode fortsetter som andre, vi spiller ball og mulighetene kommer på løpende bånd. Vi får et overtall der Ørjan smeller ballen i tverra, rett etterpå er det en ny overtallsmulighet 6 mot 5. Aksel tar ansvar og setter en markryper i høyre hjørne. Herfra og ut er bare spørsmål om når vi skal utligne til 6-6. Eivind er igjen frampå med et langskudd i vinkelen og stillingen  er 5-6. Rekka til Eivind utligner til 6-6 ved John, et vell plassert skudd mellom beina til keeperen.
7-6 kommer ved Svanekil før Frøysaker endelig putter.

Vi spilte bra innebandy i 40 min, til søndag må vi spille bra innebandy i 60 min for å ha noen mulighet på seriegull.

Husk trening fredag kl 15.30.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar