Årets første kamp, og motstanderen er vårt kjære andrelag. Det blir et tøft oppgjør mot noen heltente andrelagsspillere, som har ligget i hardtrening hele julen. Prytz har laget et eget treningsprogram spillerne måtte følge. Treningsprogrammet kan du lese her: http://dusjselskapet.blogspot.com/2009/12/trening-i-jula.html
Vi på første laget har valgt å lade batteriene i ferien, dette for å bygge overskudd til den tøffe uka som møter oss. Mandag var første trening for vår del. Treningen kan kort oppsummeres på følgende vis: Høy temperatur og dårlige ballberøringer.
Eneste som er savnet etter jule- og nyttårs-feiringen er Henry, ryktene skal ha det til at han har frosset fast på Østlandet. Vi for håpe han tiner opp, så vi får se han på innebandybanen i nærmeste framtid.
I dagens kamp får andrelaget seks straffer, Daniel har lovet å redde minst fire av disse.
Sist gang vi møtte andrelaget vant vi med et par mål, uten å imponere de frammøtte tilskuerne. Dette skal det gjøres noe med i dag!
Lykke til!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar