onsdag 6. januar 2010

Trening i morgen Torsdag kl 17.30

Hei

Blir trening for oss som er i byen i morgen kl 17.30. Vi er i hvertfall nok til liten bane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar