Serien er i gang igjen. Endelig sier noen, jeg er vel mer nøktern og skulle gjerne hatt en uke til med trening.
Det har blitt gjennomført to treninger i 2011, med bra oppmøte på begge. Tempoet er vel som forventet lavt, etter store inntak av alkohol og mat i jula, med lite trening i tillegg, ligger alt til rette for tunge kropper.
Lørdag møter vi Øya, nesten alle spillerne er tilgjengelige, og dette har gjort at trenerteamet har valgt å ta med 14 utespillere. Siden kondisen er så der, så får vi håpe at antallet hjelper at alle holder kampen ut.
Øya har hatt trenerne sine på trener 2 kurs, dette har nok ført til at treningene til Øya har blitt tøffere og bedre. Vi bør være skjerpa fra start, sånn som vi har vært de siste kampene, og holde nivået hele kampen ut hadde vært deilig. Full innsats og vinnerskalle i hver eneste duell, så skal vi vinne på lørdag.
Det registreres at Håkon har fått ny kølle, og at det derfor bør bli mål på gutten i løpet av helgen.
Det registreres også at Aksel er tilbake på trening, noe som er et veldig gledelig gjensyn for trenerteamet. Han gir laget en ekstra dimensjon.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar