Årets første kamp var mot Øya, som vartet opp med et arrangement det luktet svidd av! Desverre så luktet det også svidd av Ntnui, eller rettere sagt, av alle sjansene vi brant. Når Øya i tillegg hadde tatt på seg kontringsbuksene, så endte det med tap for de lærde.
Dagen etter gikk vi på et nytt tap mot Nidaros, i en kamp hvor vi blir til tider overspilt. Skylden for disse to første tapene må gå til laaang treningsfri helt fra starten av eksamensperioden. I en kamp som ender 12-7 til Nidaros, scorer vi fire av de fem siste målene, en av få positive ting å ta med videre fra dette oppgjøret.
I midtuken var det kvartfinaleoppgjør i Trondheims cup mot 3. laget til Nidaros (3.divisjon). Motstanderen får tildelt tolv "gratis" straffer grunnet divisjonsforskjellen. Olsen som var spå jakt etter sitt 100. poeng for Ntnui scorer kampens første mål etter ti sekunder. Og med målgivende pasning to minutter senere, var den hardtskytende østfoldingen medlem av 100 poengs klubben.
Vi dominerer kampen fullstendig (som ventet), og stopper ikke før motstanderens keeper har plukket 21 baller ut av eget nett. Jonas slipper ikke inn et eneste spillemål, men Nidaros 3 får satt inn 5 straffemål. Kampen ender 21-5, Olsen noterer 10 poeng (5+5), Nico "steiksteiksteik" Holm har 8 (2+6), videre finner vi Lian med 6 poeng , Ørjan med 5, og Håkon åpner målkontoen for alvor med 4 mål.
I semifinalen venter Bakklandet, som også er motstander i helgens seriekamp, rusten bør være borte nå, og Bakklandet kan vente meget tøff motstand, såvel i serien som i cupen.
mandag 24. januar 2011
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar