skip to main
|
skip to sidebar
NTNUI Innebandy
Herrer 1 hearts blogg
onsdag 10. mars 2010
Seriegullet er åpent
Ugla tapte mot Øya.
Seier på onsdag og vi vinner serien...
1 kommentar:
Øya
10. mars 2010 kl. 23:27
Syns kanskje det skulle stått, Øya slo Ugla ;)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Banens beste mot Nidaros
Banens beste mot Ugla
Lagbildet 2010
Etterkampen mot Øya
Poengplukker topp 5
P - M - A Spiller
-----------------
14 - 7 - 7 John
8 - 4 - 4 Erik
6 - 5 - 1 Eivind
6 - 3 - 3 Nicolay
4 - 3 - 1 Thomas
Banens beste
Antall - Spiller
---------------
1 - Espen
Treningstider
Tirsdag 17.30-1900
Torsdag 17.3019.00
Fredag 17.30-19.00 med 2. laget
Nyttige linker
2. lagets blogg
Innebandyavis
Forbundets side
Ntnui-hjemmeside
Kretsens fantastiske side
Bloggarkiv
►
2011
(13)
►
november
(5)
►
september
(1)
►
mars
(2)
►
februar
(2)
►
januar
(3)
▼
2010
(32)
►
november
(2)
►
oktober
(5)
►
september
(5)
►
mai
(1)
▼
mars
(5)
Film fra banketten
Seriemester 2010
Pokalen skal heves igjen på onsdag
Seriefinale
Seriegullet er åpent
►
februar
(10)
►
januar
(4)
►
2009
(28)
►
desember
(1)
►
november
(12)
►
oktober
(10)
►
september
(5)
Totalt antall sidevisninger
Syns kanskje det skulle stått, Øya slo Ugla ;)
SvarSlett