onsdag 10. mars 2010

Seriegullet er åpent

Ugla tapte mot Øya.

Seier på onsdag og vi vinner serien...

1 kommentar:

  1. Syns kanskje det skulle stått, Øya slo Ugla ;)

    SvarSlett