Herrer 1 hearts blogg
Richard og Marko bør også inngå i dream-teamet! ingen tvil om det... #6 med sin konstante herjing fra center posisjon, og #31 for sitt bøse backspill. Tror ingen i munkvollhallen hadde ville møtt han en sen nattestime!
Richard og Marko bør også inngå i dream-teamet! ingen tvil om det... #6 med sin konstante herjing fra center posisjon, og #31 for sitt bøse backspill. Tror ingen i munkvollhallen hadde ville møtt han en sen nattestime!
SvarSlett