tirsdag 10. november 2009

Treningskamp mot 2.laget

Etter 5 uker uten kamp, er vi endelig i gang igjen.
Onsdag møter vi 2.laget vårt som leker seg gjennom 2. divisjon. De er fulle av selvtillit og vinnervilje.
Men det eneste de skal slå oss på er dusjingen etter kampen.

Vi stiller med alle som kan, dvs at vi mangler Øystein og Magnus.

Dette blir en bra gjennomkjøring før vi møter større oppgaver i helgen.

Oppmøte 18.45 ferdig skiftet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar