Dette er noe alle burde være med på. Jeg har vært på flere studentmesterskap (SM) oppigjennom og det er et fantastisk arrangement.
Her møter vi studentlag fra hele Norge, noe som er veldig artig og utfordrende. Banketten etterpå pleier å være veldig vellykket, spesielt i år siden det er bankett med alle de andre idrettene også.
Så meld dere på SM, rundt 26-28 februar.
Alle som kan må registrere seg på http://www.sl2010.no, ikke bindende eller noe betaling ennå.
7 lag som er påmeldt til herreturneringen så langt!
tirsdag 24. november 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bra påmelding nå gutter. 11 så langt.
SvarSlett