Andreas lagde overskrift til referatet, med sitatet da Thorsan fikk sine minutter på slutten av søndagens kamp mot Øya. For minutter ble det mange av! Har sittet og regnet på det i Maple nå, og kom frem til totalt 22 minutter i undertall. Og da er ikke box-play-spesialistens 10-minutter medregnet. Vil ikke si at det var noen stygg kamp, men dommernes list, ble lagt lavt, type gulv. Vet at Åsmund er inne og sniktitter litt på bloggen vår, så om det er noe de skal ha skryt for, så holdt de i hvertfall linja kampen igjennom, til tross for litt uenigheter i den første perioden. En annen ting som melder seg, som også var et problem i fjor, er at vi er så opptatt at hva de gulkledde gjør og ikke gjør. Her må det skjerping til! Når 15 skriker og hoi'er fordi ballen var borti en kølle og det var VI som skulle hatt det innslaget én meter inn på deres banehalvdel. Det meste av våre protester er meningsløse, og dreier seg ofte om småplukk som ikke vil ha så mye med kampens utslag å gjøre. Når det er sagt blir også jeg litt irritert da så mange minutter av kampen forsvinner til å spille i box. For tempoet ble dratt ned og mange følte at vi aldri kom skikkelig i gang. Magnus, om jeg ikke husker feil, foreslo å starte med to rekker får å så gå over til tre dersom det passet seg. Dette skal vi ta til etteretning og diskutere litt på kammerset før onsdagens kamp mot Nidaros 2. Har noen flere innspill er det bare å komme med dem! Konstruktiv kritikk og forslag er gull verdt når man er et lag som må dra lasset sammen. Det klarte vi tilslutt i dag.
Andreas tok med to scoringer bra tak i første perioden og sørget for at vi ikke ble helt skremt av de hardtarbeidende unggutta (jaja, jeg vet de er like gamle som meg). Forøvrig moro at Øya viser at de henger med i 1. divisjon. De står på som juling og har også mye innebandy i seg. Moro! Andre periode vinner vi etter litt klabb og babb. Så med to litt trøblete perioder, drar vi i fra og vinner tilslutt 4-9 (2-2,1-2 og 1-5).
Nadim, du får ordne avstemning! ;)
SvarSlettsynes det er bedre å starte med tre og heller gå ned på to jeg for min del, da ser man hvem som har dagen eller ikke og kan korrigere rekkene etter dette. Deilig med 2 poeng idag forresten ;o) noen andre backer som hadde noen forresten?
SvarSlett