søndag 22. november 2009

Håndball?

Nei, det var ikke en håndballkamp som utspilte seg mellom Nidaros 2 og NTNUI 1 i Munkvollhallen lørdag. Resultatet på 11-14 tilsier kanskje dette, men allikevel. Ville vente med å skrive referat til dagen etter, for å se hva som satt igjen. Jeg husker ikke de alle baklengs (med unntak av det Daniel og jeg må dele mellom oss). Det jeg sitter igjen med er 14 mann som leder fra start til slutt og som svarer hver gang Nidaros prøver seg. En førsterekke som øser inn mål, men som også får mange i sekken. En andrerekke som sliter med å score, men som tar igjen det tapte ved tidenes mål på hel volley fra Frøysaker. Og til slutt en tredjerekke som spiller årets match. 11 mål i ræva er ræva, men vi skal ta med oss de 14 fremover! Forsvarsspill beviste vi i onsdagens kamp der vi kun slipper inn ett.

Nå blir det et lang spilleopphold. Kanksje like greit med tanke på eksamensperiode, juleferie og julemat. Treningene fremover blir litt så som så. Har snakket med Tor om at vi fra og med denne uka, eller neste, samkjører med 2. laget. Mandagstreninga i morgen blir bare vår, etter det jeg har skjønt. Vel møtt da!

3 kommentarer:

  1. Jeg husker egentlig ikke å ha spilt i forsvar. Tror noe av problemet ligger der...

    SvarSlett
  2. Det er fordi du var drota i går!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med seier.

    Her er en stygg hendelse fra helgens innebandykamp i Harstad:

    http://www.dagbladet.no/2009/11/22/sport/innebandy/ulykke/innenriks/9158816/

    SvarSlett