Torsdag spilte vi 3 mot 3. Her er en overikt over hvem som var best.
Som dere ser holder treneren fortsatt ok nivå og delte første plassen med Eivind og Ørjan.
Frøysake kom ikke sist, dette må være første gang for hans del på litenbane.
PS: Ingen trening idag
fredag 13. november 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Thank you thank you, far to kind!
SvarSlett