fredag 13. november 2009

3 mot 3

Torsdag spilte vi 3 mot 3. Her er en overikt over hvem som var best.
Som dere ser holder treneren fortsatt ok nivå og delte første plassen med Eivind og Ørjan.
Frøysake kom ikke sist, dette må være første gang for hans del på litenbane.



PS: Ingen trening idag

1 kommentar: