tirsdag 29. september 2009

NTNUI-Ugla

Onsdag er det endelig klart for kamp igjen. Vente tiden er over!
Laget er tatt ut, Ørjan og undertegnede er fornøyd med mannskapet som er disponibelt, selv om det er noen frafall. John er ute på sjøen og plasker, mens Aksel spiller opprykkskamp i fotball.

Vi har 5 debutanter: Andreas, Erik, Daniel, Anders og Mads. Det blir spennende å se disse i aksjon i kamp ikke bare i trening.

Andreas en stabil senter som kommer fra Baune. Er en ekte Ændals gutt og da vet vi at det oser innebandy kvalitet lang vei.
Erik er vårt nye tilskudd fra Østlandet. Spiller med bra spillerforståelse og pasninger.
Daniel er en keeper som Henry trakk ut av ermet. Endelig får vi en keeper som er treningsvillig og veldig dyktig. Kan bli en matchvinner for oss i flere kamper. Fantastiske utkast.
Anders er en løpevillig ving som gir alt hele tiden. Ny Torsan?
Mads kommer fra vårt eget 2.lag og er et friskt tilsag med sin right fatning. Noe som er en mangelvare.

I fjor vant vi 2 og tapte 2 mot Ugla. Dette skal vi gjøre noe med i år.
Vel møtt alle sammen. Oppmøte 18.00

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar