Dragvoll Cup er ferdig og seriestart nærmer
seg med stormskritt.
Fredag møtte vi et tent Bakkelandet i vår første
kamp for sesongen. Der våre tidligere lagkammerater
Sten-Even og Åsmund spiller. Kampen bar preg
av at mange ikke har spilt sammen og at ølmagen
ikke er helt vekke etter sommerferien. Resultat 3-1.
BB: Eivind
Neste kamp var Freidig junior? De imponerte stort
mot Bakkelandet i kampen før. Vår motivasjon var å vinne
kampen slik at Bakkelandet og Åsmund var ute av cupen.
Åsmund tåler ikke så mange kamper i løpet av en helg.
Denne kampen vinner vi uten større problemer 9-1. Et par
av måla kommer etter meget pent spill og dette er noe
vi må ta med oss videre mot bedre motstand. Men hvorfor
i h.. slipper vi inn målet. Skuffende for Daniel og
ikke holde smulteringen i en slik kamp.
BB: Ingen
Lørdagen dro undertegnede til Paris for å finne nye
talenter. Derfor har jeg lite fakta om kampene og
banketten.
Vi røyk ut mot Nidaros (elite?) i semifinalen 3-1.
Ryktene sier at vi var klart best i 1. periode og
at vi burde vunnet kampen. Men det hjelper lite
å være best når det er målene som teller.
Statistikk over fredagskampene kommer når ssb
har sett over kalkylene.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar