torsdag 3. februar 2011

Ugla-Ntnui 8-10

Magnus fikk brudd i kinnbeinet, og har blitt opperert i dag.
Alt skal stå bra til.

Renger med at eirik/lasse skriver fyldig referat seinere.


God bedring Magnus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar