Magnus fikk brudd i kinnbeinet, og har blitt opperert i dag.
Alt skal stå bra til.
Renger med at eirik/lasse skriver fyldig referat seinere.
God bedring Magnus
torsdag 3. februar 2011
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Herrer 1 hearts blogg
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar