skip to main
|
skip to sidebar
NTNUI Innebandy
Herrer 1 hearts blogg
torsdag 15. oktober 2009
Spillende trener
Ørjan stilte slik det passer seg etter å ha vært på Oktoberfest siden kl 10.00, samme dag.
Bra sportsånd!
1 kommentar:
Eivind
17. oktober 2009 kl. 00:12
trodde du kødda jeg ørjan! du var jo mye mer drita enn meg når jeg møtte deg.
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Banens beste mot Nidaros
Banens beste mot Ugla
Lagbildet 2010
Etterkampen mot Øya
Poengplukker topp 5
P - M - A Spiller
-----------------
14 - 7 - 7 John
8 - 4 - 4 Erik
6 - 5 - 1 Eivind
6 - 3 - 3 Nicolay
4 - 3 - 1 Thomas
Banens beste
Antall - Spiller
---------------
1 - Espen
Treningstider
Tirsdag 17.30-1900
Torsdag 17.3019.00
Fredag 17.30-19.00 med 2. laget
Nyttige linker
2. lagets blogg
Innebandyavis
Forbundets side
Ntnui-hjemmeside
Kretsens fantastiske side
Bloggarkiv
►
2011
(13)
►
november
(5)
►
september
(1)
►
mars
(2)
►
februar
(2)
►
januar
(3)
►
2010
(32)
►
november
(2)
►
oktober
(5)
►
september
(5)
►
mai
(1)
►
mars
(5)
►
februar
(10)
►
januar
(4)
▼
2009
(28)
►
desember
(1)
►
november
(12)
▼
oktober
(10)
Innebandymanagerspill
Video
Spillende trener
Sex før kamp er lov
Round One
Statestikk mot Nidaros 2
Gjesteinntreden
I rute
Øya neste
Tap i første kamp
►
september
(5)
Totalt antall sidevisninger
trodde du kødda jeg ørjan! du var jo mye mer drita enn meg når jeg møtte deg.
SvarSlett