Herrer 1 hearts blogg
jaaaaaaaaaaaaaaaa...!!hilsen jan thomas og thorsan
what the fækk lizm?
Finnes det en tilsvarende en når det gjelder alkohol? Forøvrig vil jeg kanskje si meg enig med John Carew da crazy man hjelmeseth ikke akkurat har levert de store varene de siste årene...
Ikke levert varene? 3 vm-gull siden 2007 er vel å levere sånn folk flest ser det..
jaaaaaaaaaaaaaaaa...!!
SvarSletthilsen jan thomas og thorsan
what the fækk lizm?
SvarSlettFinnes det en tilsvarende en når det gjelder alkohol? Forøvrig vil jeg kanskje si meg enig med John Carew da crazy man hjelmeseth ikke akkurat har levert de store varene de siste årene...
SvarSlettIkke levert varene? 3 vm-gull siden 2007 er vel å levere sånn folk flest ser det..
SvarSlett