søndag 11. oktober 2009

Round One

Første runde for 1-divisjon herrer gjennomført for vår del. En kamp mot hver av de andre lagene i serien. Tap mot Ugla, storseier mot Øya og, i dag, seier mot Nidaros 2.

Vi har ganske god kontroll kampen igjennom. Kan bruke ordet "oppskriftsmessig" denne gangen også, selvom det tok to perioder før vi kom på at vi hadde glemt å ha i gjær. Etter den siste pausen gikk vi nemlig ned til to rekker, hevet oss, og dro i fra. Med trygg ledelse gikk coach Nadim opp til tre rekker igjen og NTNUI kunne cruise inn til full pott!Frøysaker fikk sitt etterlengtede mål og feiret med å sitere karakteren Johnny Drama fra Entourage, med (lov)ordene: "I'm back!". Eirik Olsen scoret to, Thorsan følger opp med mål også denne gang, Eivind har ett og Andreas stjeler et assist fra meg da han lefser inn skuddet til Eivind i PP.
Moro med statistikkføring ellers også. Meget bra tiltak Nadim.

Nå er det en god stund til neste kamp. Det betyr bare at vi har større muligheter til å få spilt oss inn skikkelig, bli bedre på avsluttninger og bedre i forsvar.
Første trening er mandag, i morgen med andre ord. Andreas og jeg vurderte i ti sekunder å stille opp i "lederhosen", men tror det utgår. Vet aldri når Antidoping Norge dukker opp, og sist jeg sjekka sto alkohol på lista. Så kan man jo ta diskusjonen om det er prestasjonsfremmende eller ikke. For min del funka det ikke å legge seg tidlig og lade skikkelig opp på lørdag, men før jeg får Namork på nakken, så sier jeg det meste har nok med tilfeldigheter å gjøre. Olsen fortalte at han fant krutt til dagens kamp på sofa'n kvelden før. Vi er visst forskjellige.

Inget sangsitat denne gangen. Daniel Googla i filler forsøket mitt på å starte en quiz-trend sist. Denne gangen blir det litt nakenhet og humor til ære for gamle Ramberg tror jeg:

http://www.youtube.com/watch?v=tFzpXvMyOZ4

(For dere som husker Ramberg, og er redd for å se klippet: Slapp av! De legger ikke ut amputee-porn på youtube.)


 

2 kommentarer:

  1. Ikke legg skylda på meg, selv om jeg har bedre musikkunnskap enn deg, Ørjan. Når man er født og oppvokst i Groruddalen er Punjabi musikk null problem...

    SvarSlett
  2. mmm- smooth! Dette minner meg om nettene i Trondheim på vei hjem fra Circus...

    SvarSlett